In de transportsector is de vrachtwagen geen gewoon voertuig, maar een winstcentrum. Een vrachtwagen die langs de weg stilstaat levert economisch verlies op.
De wetgeving gericht op het verminderen van schadelijke emissies in dieselvoertuigen heeft fabrikanten ertoe aangezet de SCR-katalysator te installeren om de NOx-uitstoot te verminderen. Om goed te functioneren, maakt dit systeem gebruik van DEF (Diesel Exhaust Fluid), in de handel bekend als AdBlue®. Veel uiteenlopende factoren (vaak stoppen, korte afstanden afleggen en/of te lage temperaturen) kunnen storingen in het SCR-systeem veroorzaken en ervoor zorgen dat het waarschuwingslampje gaat branden. De storingen kunnen verband houden met de vorming van kristallisaties, die het systeem vervuilen en tot een waarschuwing of stilstand van het voertuig leiden.
TUNAP-behandelingen voor de SCR-katalysator en ureumtank
TUNAP 987 biedt een oplossing bij de aanwezigheid van kristallisatie en kan een beslissende behandeling bieden. Ook zorgt het ervoor dat toekomstige kristalvorming voorkomen wordt. TUNAP 987 is de enige en exclusieve oplossing op de markt om dit vervelende probleem op te lossen.